درآمد

ساخت وبلاگ

دانلود رمان قتل یک رویا

در این مطلب رمان قتل یک رویا را آماده کردیم.برای دانلود رمان قتل یک رویا در ادامه پست همراه ما باشید.

دانلود رمان قتل یک رویا

بخشی از رمان قتل یک رویا

شوکه نگاهم می‌کند...
باورش نمی‌شود...
درست مانند منی که آن روز باور نداشتم.

- کدوم نرگس؟

پوزخندی پر بغض روی لب‌هایم می‌نشیند و او خودش را روی مبل جلو می‌کشد، آمین هم انگار پی به وخامت حال من شده که سکوت کرده تا مادرش دردهایم را درک کند.

- یلدا کدوم نرگس؟

- خودت چی فکر می‌کنی؟ دیدن کامیار با کدوم نرگس می‌تونه منو تو این حال بندازه؟

نگاهش را حلقه‌ای اشک می‌پوشاند و مبهوت پچ می‌زند

- باورم نمی‌شه...

پلک می‌بندم و نگاه از چشمانش می‌گیرم و او اما با همان اندازه بهت و ناباوری زمزمه می‌کند

- این چطور ممکنه؟ نمی‌شه... امکان نداره.

نگاهم سمت مریم کشیده می‌شود.
همان‌جا روی مبل خوابش برده و صفحه‌ی تلویزیون را نوارهای رنگی پوشانده است.

- یلدا؟

نگاهم را با اکراه از دخترک می‌گیرم و سمتش می‌چرخم...
چشمانش هنوز هم پر است...
پر از اشک و من اما اشکی ندارم بریزم.
تنها بغض دارم که آن را هم همراه آب دهانم پایین می‌فرستم.

- مطمئنی نرگس بود؟ نرگس خودمون؟

یاد آن روز نحس می‌افتم...
یاد روزی که بارها توی مغز از هم پاشیده‌ام تکرار می‌کردم امکان ندارد... ممکن نیست... او نمی‌تواند دوست من باشد... او نمی‌تواند نرگس باشد... اما بود.

 https://lms.macnet.ca/eportfolios/3116/Home/___
https://lms.escapps.net/eportfolios/30/Home/___
https://training.coursekey.com/eportfolios/42/Home/___
https://lea.csisafety.com.au/eportfolios/33/Home/___
https://lessons.spoj.com/eportfolios/13771/Home/___



درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 534 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:42

ماکان آريا پارسا از دغدغه هاي کارآفرينان ايراني مي گويد

 

کارآفريني در ايران در سال هاي اخير گاه مورد بي توجهي و بي توجهي مسئولان قرار گرفته است و در همين راستا بسياري از کارآفرينان از اين موضوع گلايه داشته اند.

https://telegra.ph/?????-????-?????-04-05-5

 

https://iheartplacer.com/members/lanknight66/activity/35823/

 

https://notes.io/Ezgb

 

https://controlc.com/a50f7543

 

 

کارآفريني در ايران در سال هاي اخير گاه مورد بي توجهي و بي توجهي مسئولان قرار گرفته است و در همين راستا بسياري از کارآفرينان از اين موضوع گلايه داشته اند. دکتر ماکان آريا پارسا يکي از کارآفرينان ايراني است که اخيرا در مصاحبه اي به اين موضوع واکنش نشان داده است.

 

ترس هاي کارآفريني در ايران اثر ماکان آريا پارسا

https://controlc.com/455872cb

 

http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=7949369

 

https://uchatoo.com/post/283444_https-nashrpn-com-d9-85-d8-a7-da-a9-d8-a7-d9-86-d8-a2-d8-b1-db-8c-d8-a7-d9-be-d8.html

 

https://notes.io/Ezkz

 

https://pastelink.net/jvq282k6

 

ماکان آريا پارسا در پاسخ به اين سوال كه مشكلات و دغدغه هاي كارآفرينان ايراني چيست، خاطرنشان كرد: يكي از مهم ترين دغدغه هاي كشورمان در خصوص كارآفريني، بحث تحريم هاي داخلي است. وي گفت: ما دو نوع تحريم داريم که يکي تحريم هاي خارجي و تحريم هاي داخلي است که تحريم هاي خارجي شامل تحريم هاي سختي است که کشورهاي خارجي بر ما تحميل مي کنند. اما مشکل اصلي در حوزه کارآفريني در ايران تحريم هاي داخلي است.

 

يعني عدم همکاري ارگان ها و نهادهاي داخلي با تاجر ايراني براي انجام عمليات. مثلاً اگر کارآفرين نياز به تسهيلات يا وام بانکي داشته باشد، انواع مشکلات و موانع بر سر راه کارآفرين قرار مي گيرد که به تدريج کارآفرين را دلسرد مي کند و انگيزه لازم براي کار را از او سلب مي کند. از طرفي ممکن است برخي با دعوا و روابط به راحتي بر همان موانع غلبه کنند و به راحتي موفق به گرفتن وام شوند. بنابراين موضوع اصلي هميشه جريمه هاي داخلي براي کارآفرين است. نکته دوم در بحث مشکلات پيش روي کارآفرينان ايراني اين است که گاهي کارآفريني با ايجاد اشتغال اشتباه گرفته مي شود و از اين نظر موضوع به هم ريخته مي شود.

 

دکتر ماکان آريا پارسا در تشريح تفاوت کارآفريني و ايجاد اشتغال گفت: ايجاد فرصت شغلي در جامعه وظيفه يک کارآفرين نيست و اين نيست که نيروي کار را اداره کند. حتي ممکن است يک کارآفرين مخالف استخدام باشد. وي در يک مثال توضيح داد که پس از راه اندازي استارتاپ اسنپ، بسياري از آژانس هاي تاکسي تلفني ورشکست شدند، زيرا اين استارتاپ شرايط استثنايي را هم براي رانندگان و هم براي مسافران فراهم کرد و از سوي ديگر با وجود تعطيلي بسياري از آژانس هاي تاکسي تلفني، شغل هاي زيادي ايجاد کرد. . براي مردم.

https://notes.io/Ezxb

 

https://pastelink.net/ef0y7hdw

 

https://controlc.com/1a1b3c42

 

http://cosynt.com/411estatest/members/stoneheron95/activity/26432/

 

http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=7949452

 

http://cqms.skku.edu/b/lecture/1231909

 

يکي از بزرگترين و چالش برانگيزترين مشکلاتي که بسياري از کارآفرينان ايراني با آن مواجه هستند، بحث تامين مالي است. زيرا کارآفرين براي اجرا و اجراي ايده هاي خود به منابع مالي نياز دارد. در ايران بانک ها تنها منبعي هستند که بيشتر مردم به آن مراجعه مي کنند. اما بانک ها نه تنها در ايران بلکه در ساير نقاط جهان نيز بدترين سرمايه گذاران هستند. بنابراين وجود صندوق هاي سرمايه گذاري براي کمک به بسياري از کارآفرينان بسيار ضروري و حياتي است. کمبود بودجه در اکوسيستم کارآفريني ايران مانع از اجراي بسياري از ايده ها مي شود و همه دستگاه ها و نهادهاي اجرايي کشور بايد براي خروج از اين بن بست چاره انديشي کنند.

 

نکته بعدي در خصوص چالش هاي کارآفرينان ايراني عدم علاقه به مقوله پارک هاي علم و فناوري و انکوباتورها است. به عنوان مثال در ايران فردي که وارد پارک هاي علم و فناوري مي شود توسط افرادي تربيت مي شود که معمولاً استاد دانشگاه هستند و تجربه جدي در زمينه کارآفريني ندارند. افرادي که تنها از طريق آموزش هاي نظري در اين زمينه موفق مي شوند و هيچ دستاورد عملي در زمينه کارآفريني ندارند و نياز به تجربه عملي زيادي دارند چگونه مي توانند به ديگران آموزش دهند؟ بنابراين بهتر است کارآفرينان با تجربه مسئوليت آموزش کارآفرينان را بر عهده بگيرند.

 

ماکان آريا پارسا در ادامه اين گفتگو ضمن برشمردن برخي مشكلات ديگر كارآفرينان ايراني گفت: متاسفانه در جامعه ما به شدت احساس غيبت دانشگاه نسل پنجم يا دانشگاه كارآفرين داريم. دانشگاه هاي ما کاري جز ارائه مدرک به دانشجويان نمي کنند و نمي توانند دانشجويان را به سمت بازار کار هدايت کنند.

 

نائب رئيس هيئت مديره انجمن صنفي کارفرمايان غيردولتي خارجي استان اصفهان با بيان اينکه طرح آمايش سرزمين در کشور ما اتفاق نمي افتد، گفت: در حال حاضر طرح آمايش سرزمين در کشور ما اتفاق نمي افتد. يعني در حال حاضر رشته هايي را آموزش مي دهيم که در جامعه به آن نيازي نداريم و رشته هايي را که واقعاً نياز داريم آموزش نمي دهيم. موضوع آمايش سرزمين موضوعي است که در دانشگاه نسل پنجم يعني دانشگاه کارآفريني بايد جدي گرفته شود.

http://cosynt.com/411estatest/members/domainattack4/activity/26388/

 

http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=7949405

 

http://cqms.skku.edu/b/lecture/1231822

 

https://app.web-coms.com/members/proseoyster1/activity/857263/

 

https://pastelink.net/rg9gdfdf

 

https://telegra.ph/?????-????-?????-04-05-10

 

Place Arya Parsa در آخرين مطلبي که به دغدغه هاي کارآفريني اشاره کرد گفت: ما در کشورمان به اصطلاح الگو نداريم. اين بدان معناست که ما نمي دانيم يا نمي دانيم اگر قرار است کارآفرين باشيم از کجا شروع کنيم. بهتر است تجار و رهبران در اين زمينه احساس مسئوليت کنند، آموزش دهند، سفرهاي علمي به کشورهاي ديگر برپا کنند. سنت کشورهاي پيشرو در اين زمينه. به عنوان مثال صنعت فولاد زماني چنين سفرهاي علمي به کشورهاي اروپايي مانند ايتاليا و آلمان داشت و مهندسان ايراني از برخي فناوري ها تقليد کردند که باعث درخشش زيادي در صنعت فولاد کشور شد. اما در حال حاضر نبود اين مزيت ها باعث کندي

 

http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=7949440

 

https://notes.io/Ezxs

 

https://iheartplacer.com/members/handleamount0/activity/35852/

 

https://controlc.com/1bac929a

 

http://cosynt.com/411estatest/members/linelarch5/activity/26425/

 

 

توسعه و کارآفريني کشور شده است. بحث الگوسازي در حوزه کارآفريني جدي گرفته نمي شود. جايگاه آريا پارسا مي گويد بهترين نوع کارآفريني که کشورهاي بزرگ دنيا مانند چين به دنبال آن هستند، کارآفريني مترقي نيست، بلکه دنبال کارآفريني است. چون کارآفريني پيشرفته است

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 346 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:04

اصول نگهداري از بونساي در منزل

بونساي گياه حساسي است و به مراقبت و توجه بسياري نياز دارد. اگر به نگهداري از بونساي در منزل علاقه‌مند هستيد، در اين مطلب اصول اينکار را مي‌آموزيد.

بونساي يک اثر هنري زنده

استفاده از بونساي در طراحي فضاي سبز داخلي به فضا روح و اصالت مي‌دهد. اينکه بونساي از کجا آمده و چگونه پايش به خانه‌هاي ما باز شده را بايد در قرن 14 ميلادي و در ژاپن جستجو کرد. بونساي در لغت به معناي "کاشته شده در ظرف" است. در گذشته به دليل وقت‌گير و زمان‌بر بودن پرورش بونساي تنها قشر مرفه جامعه به آن دسترسي داشتند. اما امروز خوشبختانه همه مي‌توانند اين هنر درختکاري را ياد بگيرند. امروز حتي خريد بونساي هم کار بسيار راحتي است. کافي است يک فروشگاه آنلاين گل و گياه پيدا کنيد و يا به نزديک‌ترين باغ گل سري بزنيد. در آن صورت مي‌توانيد بونساي موردعلاقه خود را خريداري کنيد.

مهم‌تر از داشتن يک بونساي، خوب نگه‌داشتن آن است. پيش‌آمده که يک بونساي بسيار سرحال و شاداب را به دست مشتري داديم. اما در کمتر از يک هفته گياه دچار ريزش برگ شديد و يا زردي برگ شده. به دليل حساسيت بالاي بونساي، پيش از خريد بايد انواع بونساي را به‌خوبي بشناسيد. بعد باتوجه به شرايط محل نگه‍داري از بونساي بهترين گزينه را انتخاب کنيد. براي نگهداري از بونساي بايد وقت کافي اختصاص دهيد تا يک درختچه مينياتوري هميشه سرزنده داشته باشيد. در ادامه درباره اصول نگهداري از بونساي بيشتر صحبت خواهيم کرد.

 

 

روش صحيح آبياري براي نگهداري از بونساي

يکي از نکات مهم در نگهداري از بونساي شيوه صحيح آبياري آن است. براي داشتن درختچه بونساي شاداب، اجازه ندهيد گياهتان تشنگي بکشد. ميزان دقيق آبياري بونساي وابسته به نوع آن، جنس خاک، شرايط محيط و ... است. بهترين يادآور براي اينکه بدانيد زمان آبياري بونساي رسيده يا نه بررسي خشکي خاک گلدان آن است. با يک چوب خاک رويي را کنار بزنيد. اگر اثري از رطوبت نبود يعني بونساي شما کم‌کم تشنه شده و به آبياري نياز دارد.

براي برخي سؤال است که در چه ساعتي از روز بهتر است به بونساي خود آب دهند؟ زياد درگير چنين مسائلي نشويد چون براي درختچه بونساي شما تفاوت چنداني ندارد. همين‌که تعادل دمايي آب را رعايت کنيد و به‌موقع آبياري را انجام دهيد کفايت مي‌کند. براي آبياري بونساي به يکي از دو روش زير عمل کنيد:

  • روش اول: آبي را که از قبل کنار گذاشتيد را کم‌کم در گلدان بونساي بريزيد و مواظب باشد خاک را جابه‌جا نکند. آن‌قدر اين کار را انجام دهيد تا آب همه گلدان را فرابگيرد و آب اضافي از انتهاي گلدان خارج شود.
  • روش دوم: گلدان بونساي را که زمان آبياري آن فرارسيده برداشته و در يک ظرف آب قرار دهيد. اندازه ظرف به‌گونه‌اي باشد که آب تا لبه گلدان برسد اما با سطح خاک تماس پيدا نکند. با اينکار گلدان از سوراخ‌هاي زيري شروع به جذب آب مي‌کند. اگر حباب‌هاي ريزي روي سطح آب مي‌بينيد يعني همه‌چيز درست پيش مي‌رود. تا زماني که حباب‌ها محو شوند گلدان را در ظرف آب نگه‌داريد.

نور مناسب براي نگهداري از بونساي

نياز نوري در انواع بونساي باهم تفاوت دارد. پيش از خريد بونساي توجه کنيد که گونه موردنظر شما چه اندازه نور احتياج دارد. بعضي انواع بونساي مخصوص فضاي باز هستند و با نور کامل آفتاب خو گرفته‌اند مانند:

  • بونساي کاج
  • بونساي سرو خزنده (جوني پروس)

گونه‌هاي ديگري از بونساي را مي‌توان يافت که هواي آزاد دوست دارند اما با نور مستقيم ميانه‌اي ندارند. اين گونه‌هاي بونساي را مي‌توانيد در فضاي باز اما در سايه يا در معرض نور غيرمستقيم آفتاب قرار دهيد. معمولاً گوشه تراس يا بالکن هم فضاي خوبي براي نگهداري از بونساي نيمه سايه دوست است. خصوصاً اگر قصد ايجاد يک تراس سبز پر از گل و گياه داريد، استفاده از بونساي را فراموش نکنيد. در درختچه‌هاي زير، قرار گرفتن در هواي آزاد با نور غيرمستقيم رشد گياه و ضخامت شاخه را تقويت مي‌کند.

  • بونساي افرا ژاپني
  • بونساي آزاليا

در پرورش و نگهداري از بونساي، تأثير نور را دست‌کم نگيريد. نور کمتر از نياز گياه، باعث مي‌شود گياه خود را به سمت بالا بکشد. ساقه‌هاي نازک و شکننده و رنگ بي‌روح برگ‌ها از عواقب کم نوري گياه بونساي خواهد بود. همچنين توصيه مي‌شود، هرچند وقت يک‌بار گلدان بونساي را بچرخانيد تا همه بخش‌هاي گياه به‌طور موازي رشد کنند.

رطوبت مناسب براي نگهداري از بونساي

همان‌طور که اشاره کرديم انواع بونساي با عادات و اصول نگهداري متفاوت وجود دارند. اما مي‌توان گفت که شرايط ايدئال براي تعداد زيادي از انواع بونساي، آب‌وهواي گرم و مرطوب است. حفظ رطوبت محيط براي گونه‌هاي رطوبت دوست حياتي است. اگر نمي‌خواهيد گياه بونساي شما يک‌شبه دچار خشکي و مرگ شود، اين موضوع را دست‌کم نگيريد. براي حفظ رطوبت بونساي مي‌توانيد از جزيره استفاده کنيد.

ايجاد جزيره مصنوعي يک روش عالي براي تأمين رطوبت گياه بونساي است. اگر در منطقه آب‌وهوايي خشکي زندگي مي‌کنيد و علاقه به خريد بونساي داريد براي بونساي خود جزيره بسازيد. ايجاد جزيره به شما امکان نگه‌داري از انواع بونساي در منزل را مي‌دهد. براي ساخت جزيره، يک سيني گود برداشته و با ريگ و سنگ کوچک کف آن را بپوشانيد. سيني را با آب پر کنيد و گلدان بونساي را روي آن مستقر کنيد. بخار شدن تدريجي آب باعث ايجاد محيطي مرطوب در اطراف گلدان بونساي شما مي‌شود. فراموش نکنيد قبل از خريد بونساي درباره نياز رطوبتي آن تحقيق کنيد. ايجاد جزيره خصوصاً در فصل زمستان که رطوبت هوا کاهش ميابد بسيار کارگشا خواهد بود.

خاک مناسب در نگهداري از بونساي

گفتيم که بونساي گياه بسيار حساسي است و کوچک‌ترين اهمال‌کاري در نگهداري از بونساي باعث از دست دادن آن مي‌شود. اگر به افزايش طول عمر گياه بونساي خود علاقه داريد در اولين قدم بستر رشد مناسبي براي آن تهيه کنيد. انتخاب خاک مخصوص بونساي بايد بر اساس گونه و خانواده آن انجام شود. مي‌توان ادعا کرد هر دسته از انواع بونساي به خاک و کود متفاوتي نياز دارد. پس هنگام خريد بونساي از فروشنده مشورت بگيريد. خاک مخصوص بونساي بايد شرايط زير را داشته باشد:

  1. بتواند ميزان آب موردنياز بونساي را در خود حفظ کند
  2. زهکشي مناسبي داشته باشد و آب اضافي را به‌سرعت دفع کند
  3. امکان تغذيه گياه با مواد معدني موردنياز را داشته باشد
  4. اکسيژن‌رساني به گياه را به‌خوبي انجام دهد

کود مناسب در نگهداري از بونساي

اينکه آيا گلدان بونساي شما به کود نياز دارد يا خير سؤال صحيحي نيست. اگر مواد معدني موردنياز بونساي به‌موقع تأمين شود، گياه به‌اندازه کافي شادابي خواهد داشت. اما معمولاً مدتي پس از خريد گلدان بونساي به دليل آبياري مکرر مواد معدني خاک از دست مي‌رود. ازآنجاکه خاک گلدان بونساي بسيار سبک است، مواد معدني موردنياز گياه سخت به ريشه مي‌رسند. در اين شرايط گياه دچار فقر غذايي مي‌شود که با کود دهي يا تعويض خاک مي‌توان آن را جبران کرد.

در کود دهي بونساي به فصل رشد گياه توجه داشته باشيد. معمولاً در انواع بونساي فصول رشد متفاوت است. در غالب موارد بهار تا پاييز زمان مناسبي براي دادن کود بونساي محسوب مي‌شود.

 

 

روش صحيح هرس کردن در نگهداري از بونساي

يکي از مهم‌ترين اصول نگهداري از بونساي شيوه هرس کردن برگ‌ها و شاخه‌هاي آن است. اگر خود به پرورش بونساي مشغوليد اهميت اين موضوع را به‌خوبي درک مي‌کنيد. اگر هم خريد بونساي انجام داده‌ايد يا قصد خريد آن را داريد، به دنيست اصول هرس درختچه بونساي را ياد بگيريد. بعد از مدتي از خريد بونساي به دليل رشد گياه ممکن است ظاهر آن دچار به‌هم‌ريختگي شود. اگر ندانيد چگونه هرس گياه را انجام دهيد به دردسر بزرگي مي‌افتيد.

هرس کردن خصوصاً در درختچه بونساي فرآيند بسيار لذت‌بخش و آرامش بخشي دارد. ما عمل هرس بونساي را براي حفظ زيبايي درختچه در زمان رشد انجام مي‌دهيم. حتماً شنيده‌ايد که هرس برگ درختان باعث تشويق آن‌ها به رشد بيشتر مي‌شود. اين درباره بونساي نيز کاملاً صحيح است.

اين‌که به يک گياه شکل دهيد يا شکلي که در قلب يک درختچه بونساي نهفته را بيرون بکشيد، هم نوعي از هنر است و هم يک روش تخليه روحي براي شما. براي اجراي ايده سبز خود شکي به دلتان راه ندهيد. براي هرس بونساي از قيچي مخصوص باغباني کمک بگيريد. جدا کردن شاخه‌هاي مرده و شاخه‌هايي که رشد بد يا خارج از طرح موردنظرتان دارند را در اولويت قرار دهيد. با کمک سليقه و توجه به شکل ظاهري گلدان بونساي خود، عمل هرس را انجام دهيد. درنهايت سعي کنيد از وقت گذراندن با درختچه بونساي خود حسابي لذت ببريد.

منبع: سايت اطلاع نيوز

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 187 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 10:51

خواربار ارزان قيمت را از اسنپ مارکت دريافت کنيد

اسنپ ??مارکت خريدي ارزان و آسان را براي شما فراهم کرده است. همچنين مي توانيد از تخفيف هاي اولين خريد اسنپ مارکت بهره مند شويد. پس خريد از اسنپ مارکت را فراموش نکنيد.

خواربار ارزان قيمت را از اسنپ مارکت دريافت کنيد

خواربارفروشي پرمصرف ترين و مهم ترين جزوه در سبد خريد خانوار است. خانواده هاي ايراني با هر سطح درآمدي باز هم مواد غذايي مي خرند و در اين بين خريد مواد غذايي اهميت بيشتري دارد. اين به خانواده ها محدود نمي شود و همه را شامل مي شود. راه هايي وجود دارد که مي توانيد مواد غذايي مورد نياز خود را با کمترين قيمت و بدون دردسر خريداري کنيد.

خريد آنلاين بيش از هر زمان ديگري رونق گرفته است و افراد زيادي هستند که مشتريان زيادي را مي بينند و مي توانند آنلاين خريد کنند. خريد آنلاين خواربار و مواد غذايي بهتر و راحت تر از ساير محصولاتي است که مي توانيد از اين طريق خريداري کنيد. دليل اين امر اين است که خريد اين اقلام سليقه اي نيست. تنها کاري که بايد انجام دهيد اين است که به برندي که مي خواهيد بخريد اعتماد کنيد و يک سايت يا اپليکيشن معتبر را انتخاب کنيد.

اسنپ ??مارکت يکي از بزرگترين و بهترين سوپرمارکت هاي آنلاين در ايران است که مي توانيد به راحتي و با قيمت مناسب مواد غذايي و مواد غذايي را در آن خريداري کنيد. در واقع انواع محصولات سوپرمارکتي در اسنپ مارکت گرد هم مي آيند و به خصوص مواد غذايي يکي از دسته بندي هاي پرطرفدار در اسنپ مارکت هستند. اسنپ ??مارکت چه ويژگي هايي دارد که خريد آن را بسيار راحت و مقرون به صرفه مي کند؟

https://article.tebyan.net/479022

 

 

حراج هميشه کجاست؟

حتما تا به حال صف هاي طولاني در خيابان ديده ايد و دليل اين صف ها به شما گفته شده که فلان جا غذا و خواربار ارزان مي فروشد. يا به اصطلاح حراج. آيا مي دانستيد که اسنپ مارکت تخفيف هاي شگفت انگيزي ارائه مي دهد که با استفاده از آنها مي توان خريدهاي بسيار مقرون به صرفه اي را بدون نياز به خريد در صف و اتلاف وقت ارزشمند انجام داد؟

بسياري از فروشگاه هاي سطح شهر تخفيف هاي گاه به گاه اسنپ مارکت ندارند. اما هر روز، ماهانه و هفت روز مانند سه شنبه يا آخر هفته مي توانيد از تخفيف هاي معمولي استفاده کنيد. به اين ترتيب هزينه هاي خريد مواد غذايي و مواد غذايي شما به حداقل مي رسد و در عين حال مي توانيد از بهترين برندهاي ايران خريد کنيد. اما خريد از اسنپ مارکت به قيمت محدود نمي شود.

اسنپ ??مارکت با بسياري از برندهاي معتبر مواد غذايي و غذايي در ايران همکاري مي کند. بنابراين نمي خواهيد در انتخاب برند مورد نظر خود با مشکل مواجه شويد. اسنپ ??مارکت همچنين يک هديه حمل و نقل رايگان براي خريداراني که براي اولين بار دارند ارائه مي دهد.

اسنپ ??مارکت به شما امکان خريد آنلاين مواد غذايي را مي دهد و همچنين مي توانيد در کمترين زمان ممکن محصولات خود را در منزل خريداري کنيد. به اين ترتيب دردسر رانندگي، يافتن جاي پارک، اتلاف وقت، پرداخت هزينه بنزين و بسياري مشکلات ديگر را نخواهيد داشت. اما آيا مي دانيد چه مواد غذايي را مي توانيد ارزان در اسنپ مارکت خريداري کنيد؟

 

چه غذاهايي را از اسنپ مارکت ارزان بخريم؟

تنوع غذا و تنقلات در اسنپ مارکت بسيار زياد است. شما مي توانيد هر نوع غذايي را که مي خواهيد از اسنپ مارکت خريداري کنيد. اصلي ترين و محبوب ترين آنها عبارتند از:

 

انواع برنج

برنج غذاي اصلي ايرانيان است. چه برنج ايراني بخواهيد چه انواع خارجي، اسنپ مارکت کالاهاي مورد نياز شما را فراهم مي کند. کافيست وارد سايت يا اپليکيشن اسنپ مارکت شويد و دسته غذا و نان را انتخاب کنيد. سپس برنج را در زير مجموعه ها انتخاب کنيد و هر مقدار که نياز داريد را تنها با چند کليک خريداري کنيد.

برنج سفيد از نظر ارزش غذايي فاقد کربوهيدرات است. اما کارخانه هاي برنج سفيد با مواد مغذي مانند و ويتامين هايي مانند اسيد فوليک، نياسين، تيامين و غيره غني شده اند. در غير اين صورت برنج قهوه اي ارزش غذايي بالاتري دارد.

يک خريد خوب از اسنپ مارکت اين است که هر چقدر برنج بخريد درب منزل تحويل شما مي شود. پس اگر ماشين هستيد يا تنها هستيد و حرکت برايتان بسيار سخت است اسنپ مارکت مشکل شما را حل خواهد کرد. انواع برنج را مي توانيد از اسنپ مارکت با بشترين تخفيف خريداري کنيد.

 

اسنپ ??مارکت

پاستا، لازانيا و رشته فرنگي

پاستا و لازانيا از محبوب ترين غذاهاي لذيذ در سراسر جهان هستند. اين مواد به ويژه در بين کودکان محبوبيت خاصي دارند. آنها همچنين يکي از مواد غذايي اصلي در رژيم غذايي ورزشکاران هستند. ممکن است فکر کنيد که پاستا، لازانيا و رشته فرنگي مانند برنج سفيد فقط کربوهيدرات خالي هستند، اما لزوماً اينطور نيست.

ماکاروني غلات کامل سرشار از فيبر، منگنز، سلنيوم، مس و فسفر است. در حالي که ما کاروني را غني کرده ايم و ويتامين هاي بيشتري داريم. پاستا يک انتخاب عالي براي درمان بيماران است. چون کلسترول ندارد، سديم پاييني دارد و باعث ناتواني در بدن نمي شود.

 

سويا

سويا يک پرورش دهنده با کيفيت بالا است. اگر دو روز در هفته از محصولات استفاده کنيد، مي توانيد براي سلامتي خود بسيار مفيد باشيد. دانه هاي سويا به ويژه در بين افرادي که رژيم هاي گياهخواري و وگان دارند محبوبيت دارد. زيرا مي توانند آن را با گوشت جايگزين کنند.

سويا حاوي ماده اي به نام فيتوتروژن است. اين مواد عملکرد استروژن دارند و براي سلامتي بسيار مفيد هستند. خوردن غذاهاي سويا مي تواند خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي عروقي را افزايش دهد

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 201 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:39

بيوگرافي ميثم شکري ساز

 

راي موفقيت مهم نيست چند سال داريد. جوان هستي يا پير؟ با تلاش و پشتکار مي توانيد ايده ها و افکار خود را در هر سني اجرا کنيد. چه بهتر که مثل دکتر ميثم شکري ساز اين کار را در سنين پايين شروع کنيم.

https://atbox.io/2979193865318#!

 

https://pinshape.com/users/1834362-parsianmagg#designs-tab-open

 

https://www.intensedebate.com/people/parsianmagg

 

 

 

او فقط 34 سال دارد، يعني متولد 1365 است، اما اين سن کم نشان دهنده اين نيست که او هم مانند برخي از همسالانش هنوز روحيه جواني دارد و به سفر، تفريح ??و گشت و گذار مي انديشد. او در سنين پايين افتخارات زيادي براي ثبت نام در کارنامه خود دارد. افتخاراتي که منجر به ايجاد فناوري در سال 1396 شد تا در بين مديران برتر به عنوان مدير اطلاعات برتر کشور قرار گيرد. شايد بپرسيد ميثم شکري ساز کيست؟ و چگونه مي توان در اين سن به چنين مقامي رسيد؟

 

ميثم شکري ساز مردي 34 ساله است که در حال حاضر بزرگترين مرکز آموزش مجازي ايران را در اختيار دارد و مالک و مدير هلدينگ بزرگ پارس پندارنهاد است. آنها بيش از يک دهه پيش کسب و کار خود را راه اندازي کردند و افراد کمي به آموزش الکترونيکي و آموزش الکترونيکي اهميت مي دادند. وي با راه اندازي «مرکز توسعه آموزش مجازي پارس» نوع ديگري از اين آموزش را به جامعه معرفي خواهد کرد. عمده فعاليت هاي دکتر شکري ساز در زمينه آموزش است و در حال حاضر مديريت هلدينگ پارس پندار داراي موسسات کوچک و بزرگ خود بوده و مي تواند در زمينه مديريت و کارآفريني نيز مشاوره تخصصي ارائه دهد. اما اين تنها فعاليت آنها نيست!

https://www.longisland.com/profile/parsianmagg

 

https://www.longisland.com/profile/parsianmagg

 

 

درباره يک کارآفرين جوان بيشتر بدانيد

 

براي شروع معرفي دکتر ميثم شکري ساز بايد بگويم که ايشان يکي از کارآفرينان جوان کشور و استان اصفهان هستند که دکتراي کارآفريني خود را از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA و مهندسي صنايع از دانشگاه Ashtenbais برلين آلمان و امير اميرکبير تهران شده.

 

همانطور که در ابتداي مقاله ذکر شد وي به عنوان يکي از کارآفرينان فعال ايران در سال 1396 يکي از برترين اطلاعات فناوري کشور شناخته مي شود. دکتر شکري ساز که امروزه به عنوان يکي از مشاوران برتر و برجسته در زمينه هاي بازاريابي، مديريت، ارتباطات و منابع انساني شناخته مي شود، در زمينه هاي ديگري از جمله مديريت هلدينگ پارس پندار نهاد نيز فعاليت مي کند.

https://hypothes.is/users/fanphdacc

 

http://kabipanel.xobor.de/u179_fanphdacc.html

 

 

 

وي علاوه بر فعاليت هايي که در زمينه ترجمه و تأليف کتب غني و کاربردي ذکر شده، فردي فعال نيز هست و کتاب هايي مانند صلابت، توهم هوشمند، روابط فرد و سازمان، بحث با دست خالي و... را به جامعه علمي کشور معرفي مي کند. کشور. مي دهند. ارائه کرده است. از ديگر افتخاراتي که دريافت کرده اند مي توان به لوح تقدير از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اشاره کرد و لازم به ذکر است که مدارک ارائه شده توسط موسسات آموزشي دکتر ميثاق شکري پس از پايان دوره به دانشجويان اعطا خواهد شد. مورد تاييد وزارت.

 

اما باز هم اينها موفقيت هاي او نيست. شکري ساز از خدمات ارائه شده در حوزه بازاريابي و کارآفريني از سوي دانشگاه صنعتي اصفهان، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، دانشگاه آزاد و ساير اتحاديه ها با اهداي لوح و لوح تقدير و تقديرنامه فراواني اعطا شده است. وي همچنين براي سه سال متوالي در سال هاي 1996، 1997 و 1998 موفق به دريافت تنديس حقوق مصرف کننده شده است.

https://www.wishlistr.com/profile/parsianmagg

 

https://www.wallpaperfusion.com/Members/parsianmagg/454309/

 

 

اما نکته قابل توجه اين است که حتي پس از رسيدن به چنين سطحي باز هم معتقدند با تلاش بيشتر و ارائه دوره هاي آموزشي با کيفيت بالاتر مي توان به جوانان ايراني در آموزش و مهارت آموزي کمک کرد. . جواناني که هر کدام مي توانند در ساختن گوشه اي از آينده اين کشور نقش آفريني کنند و براي خود و ميهن خود انسان هاي پربار و مفيدي باشند.

 

ميثم شکري ساز کارآفرين جوان نزديک به يک دهه است که با بهره گيري از پيشرفت هاي علوم و فناوري هاي نوين و تغييرات ايجاد شده در عرصه آموزش در سبک هاي مختلف در حوزه مجازي و الکترونيک فعاليت مي کند. از اين رو اين سرآغاز راه آنان در عرصه آموزش است و علاوه بر اين سبک از روش هاي آموزشي ديگري مانند آموزش حضوري براي ارائه محتواي جامع در حوزه بازاريابي و فروش استفاده مي کنند. و در زمينه هاي ديگر.

https://coolors.co/u/parsianmagg

 

https://rabbitroom.com/members/parsianmagg/profile/

 

 

اگر به دهه 80 برگرديد و به شرايط و سبک هاي آموزشي آن سال ها نگاهي بيندازيد، کاملاً متوجه مي شويد که به نظر من چه تأثير مثبت و کمک بزرگي در ارائه آموزش مجازي به جوانان علاقه مند به تحصيل خواهد داشت. انجام داده است. در آن روزها آموزش در کلاس هاي حضوري بيشتر بود و اگرچه اين سبک آموزشي هنوز جاي خود را حفظ کرده است، اما کمتر کسي فکر مي کرد که مي تواند آموزش الکترونيکي را با کمک فناوري به ساير روش هاي آموزشي اضافه کند. شايد از قبل ايده اي وجود داشته باشد اما فردي که آن را اجرا کرد و با تلاش خود مرکز توسعه آموزش الکترونيکي را به بزرگترين موسسه آموزش الکترونيک فارسي تبديل کرد دکتر ميثم شکري ساز بود.

https://www.wishlistr.com/profile/fanphdacc

 

https://knowyourmeme.com/users/fanphdacc

 

اما همانطور که من مي بينم، کارآفريني به معناي خلاقيت است. به همين دليل ميثم شکري ساز با خلاقيت و ذکاوتي که فقط مرکز آموزش مجازي راه اندازي کرد و دي

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 286 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 0:41

نقد کارشناسي کيا سراتو سايپا ? ليتري (آپشنال و ساده)

 

نسل دوم کيا سراتو که در ايران مونتاژ شده است در سال ???? معرفي شد و طراحي نسبتاً جذابي دارد. در حالي که ظاهر کلي کيا سراتو کمي ساده به نظر مي رسد و شبيه به نسل هاي قبلي هوندا سيويک است، شما مي توانيد نمره قابل قبولي به طراحي آن بدهي. طراحي داخلي ارگونوميک است و تمام قطعات با يکديگر هماهنگي کامل دارند اما کيفيت مواد مورد استفاده در کابين کيا سراتو نصب شده چندان جالب نيست و تفاوت قابل توجهي با مدل هاي وارداتي دارد.

کيا سراتو با دو موتور ??? و ? ليتري براي بازار کشورمان مونتاژ شده است. مدل ? ليتري به دليل امکانات رفاهي و تجهيزات ايمني بيشتر با نام 'کيا سراتو اختياري' شناخته مي شود. موتور ? ليتري چهار سيلندر کيا سراتويدک مي تواند ??? اسب بخار در ???? دور در دقيقه و ??? Nm تورک در ???? دور در دقيقه توليد کند، و قدرت خود را از طريق انتقال خودکار ? سرعته به چرخ هاي جلو منتقل کند. بر اساس مطالعات ميداني، شتاب از ? تا ??? کيلومتر بر ساعت کيا سراتو ? ليتري حدود ?? ثانيه است که مي تواند چابکي قابل قبولي براي يک صد و ??? کيلوگرم سوار شده باشد. مصرف ترکيبي اين خودرو حدود ? ليتر در صد کيلومتر است که مصرف سوخت نسبتاً خوبي است.

سراتو يدک بهترين سايت لوازم يدکي سراتو

کيا سراتو ? ليتري در دو نوع ساده و اختياري در دسترس است. مدل اختياري به طور طبيعي تجهيزات بيشتري دارد و البته قيمت آن گران تر است. گزينه هاي مناسب و امکانات رفاهي را مي توان در اختياري 2 ليتر Cerato در بر داشت, از جمله کامپيوتر در هيئت مديره, کروز کنترل, نور خودکار, صفحه نمايش 7 اينچي با 6 بلندگو, صندلي چرم, دوربين نماي عقب, سنسور عقب به نوبه خود, sunroof, GPS, دنده چرخ عقب ذکر شده تهويه مطبوع خودکار و برخي از گزينه هاي ديگر.

سراتو  http://yadakicerato.ir/ يک خودروي نيمه لوکس کامپکت است که توسط سايپا مونتاژ مي شود و متاسفانه در مدل هاي مونتاژ شده شاهد افت قابل توجهي در کيفيت و کاهش ويژگي هاي اين خودرو خواهيم بود. سراتو قطعا خودرويي نيست که بتواند رانندگان لوکس را راضي کند، اما کيفيت آن براي کساني که اتومبيل هاي ايراني رانندگي مي کنند قابل توجه خواهد بود؛ علاوه بر اين مدل ? ليتري نسبت به مدل ??? ليتري موتور قدرتمندي دارد و گزينه هاي برتر دارد. اگر بخواهيم مزاياي اين خودرو را فهرست کنيم، بايد به چيزهايي مانند سرويس پس از فروش، بازار دست دوم نسبتا خوب، نيروي محرکه قدرتمند، گزينه هاي مناسب و جعبه دنده 6 سرعته با جعبه دنده پشت چرخ اشاره کنيم. از سوي ديگر کاهش کيفيت در مدل هاي نصب شده، رانندگي خشک، ترمز ديسک عقب و مواد کابين بد از معايب اين خودرو است.

منبع : سراتو يدک

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/SamaSarah2

https://www.pinterest.com/pin/959196420608180477/

https://express.adobe.com/page/JgAZmkLIU811C/

https://sites.google.com/view/samasarah2/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/03/02/yadakicerato/

https://samasarah2.tumblr.com/

https://myspace.com/samasarah2

 

 https://bit.ly/3Cvnp4f

http://gg.gg/y1pwz

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 178 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:33

8 راه درمان بي خوابي با عسل و ساير روش هاي خانگي آسان

 

بر اساس يک مطالعه خواب انجام شده در هند، بيش از 28 درصد از جمعيت عمومي از نوعي بي خوابي رنج مي برند. بي خوابي يک بيماري بسيار شايع است که با ناتواني فرد در حفظ خواب و خوابيدن يا حتي هر دو منجر مي شود. اين بيماري مي تواند حاد باشد، به اين معني که فقط چند روز يا چند هفته طول مي کشد، يا مي تواند مزمن باشد، به اين معني که بيش از سه ماه طول مي کشد. اگر خواب ناخوشايندي را تجربه کرده‌ايد، مطمئناً بايد درمان‌هاي خانگي مانند عسل براي بي‌خوابي را بررسي کنيد.

 

چرا بايد داروهاي خانگي مانند عسل براي بي خوابي را بررسي کنيد؟

 

از آنجايي که بي خوابي يک وضعيت تا حد زيادي ناشناخته در بعضي افراد است، براي مردم آسان است که آن را ساده نگرند. از اين گذشته، به نظر نمي‌رسد که نتوانيد مثل ديگران خوب بخوابيد، اينطور نيست؟ حقيقت اين است که بي خوابي بسيار جدي است. اين به اين دليل است که خوابيدن کمتر در شبانه روز، يا نداشتن يک چرخه REM بدون وقفه در هنگام خواب، مي تواند منجر به خطرات روحي و جسمي شود. پس بدون توجه به قيمت عسل کنار با ديدن اولين فروشگاه بهترين نوع آن را تهيه کرده و براي داشتن خوابي آسوده تر به صورت روزانه و متعادل نوش جان کنيد.

 

دليل اصلي بررسي داروهاي خانگي مانند عسل براي بي خوابي، جلوگيري از عوارض زير است:

 

  • ديابت
  • سکته
  • بيماري قلبي
  • فشار خون بالا
  • چاقي
  • سيستم ايمني ضعيف
  • تشنج
  • حملات آسم
  • افسردگي
  • اضطراب

 

علاوه بر اين، بي خوابي مي تواند باعث ايجاد چند مشکل مرتبط با سبک زندگي نيز شود، مانند:

 

  1. کاهش ميل جنسي
  2. افزايش خطر تصادفات
  3. ناتواني در تمرکز بر کار
  4. افزايش کاستي در حافظه

 

با توجه به همه گيري جهاني که ميليون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثير قرار داده است، طبيعي است که افراد از اختلالات خواب مانند بي خوابي رنج ببرند. همانطور که به شرايط عادي جديد عادت مي کنيم، يافتن راه هايي براي کنار آمدن با واقعيت هايمان مهم است. افزودن درمان‌هاي خانگي مانند عسل براي بي‌خوابي به رژيم غذايي يا سبک زندگي روزانه‌تان مي‌تواند تا حد زيادي به کاهش اين وضعيت کمک کند.

 

ايجاد يک انتقال از محل کار به زمان خواب

 

با توجه به اينکه بسياري از مردم خارج از خانه کار مي کنند، مفهوم تعادل بين کار و زندگي ديگر وجود ندارد. در نتيجه، انتقال ذهني از "حالت کار" به "حالت خواب" در پايان روز، به خصوص براي کساني که ساعات طولاني کار مي کنند، مي تواند دشوار باشد.

 

قرار گرفتن مداوم ما در معرض لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌هاي هوشمند نيز ما را در معرض تابش نور آبي قرار مي‌دهد که ذهن ما را فريب مي‌دهد تا باور کند هنوز روز است. در نتيجه، بدن مقادير کمتري ملاتونين توليد مي کند و خوابيدن را براي شما دشوار مي کند.

 

در سناريوي فعلي، اين يکي از دلايل اصلي افزايش بي‌خوابي است.علاوه بر اين، مطمئن شويد که اتاق شما داراي نورهاي زرد کم رنگ است زيرا باعث توليد ملاتونين مي شود.

 

اسانس اسطوخودوس

 

اسطوخودوس براي القاي خواب شناخته شده است و اگر مدتي است که با بي خوابي دست و پنجه نرم کرده ايد، يک درمان خانگي خوب است. اسانس اسطوخودوس به وفور در بازار موجود است. تنها کاري که بايد انجام دهيد اين است که چند قطره از آن را روي بالش خود اضافه کنيد.

 

با استشمام عطر روغن، به طور طبيعي در کمترين زمان احساس خواب آلودگي خواهيد کرد.

 

عسل

 

پزشکان آيورودا در حال حاضر براي مدت طولاني عسل را به دليل  تاثير عمده براي رفع بي خوابي تجويز مي کنند. خوردن يک قاشق چايخوري عسل درست قبل از خواب مي تواند به شما در مبارزه با بي خوابي کمک کند. اين به اين دليل است که عسل انسولين را در بدن شما افزايش مي دهد و سپس باعث آزاد شدن تريپتوفان در مغز مي شود. سپس تريپتوفان از طريق يک سري اقدامات ديگر به بدن شما کمک مي کند ملاتونين ترشح کند که شما را به خواب مي برد. پيشنهاد مي کنيم که بدون توجه به قيمت عسل کنار اصل آن را خريداري کرده و براي درمان بي خوابي نيم ساعت قبل از خواب ميل نماييد.

 

اگر نمي‌دانيد که چگونه مي‌توانيد عسل را براي بي‌خوابي مصرف کنيد، در اينجا چند ايده ساده وجود دارد:

 

  • خوردن يک قاشق چاي خوري از شهد طلايي بهترين راه براي مصرف عسل براي رفع بي خوابي است.
  • يکي ديگر از راه هاي آسان براي مصرف عسل براي بي خوابي اين است که يک قاشق چاي خوري را با آب ولرم مخلوط کرده و سپس آن را بنوشيد.
  • اگر مي‌خواهيد روشي خوشمزه‌تر و سيرکننده‌تر براي مصرف عسل براي بي‌خوابي داشته باشيد، مي‌توانيد يک قاشق چاي‌خوري عسل را در يک ليوان شير گرم حل کنيد. شير نيز مانند عسل داراي تريپتوفان است و ترکيب اين دو ماده به شما کمک مي کند تا سريع بخوابيد.
  • اگر مي‌پرسيد بهترين عسل براي بي‌خوابي چيست، توجه داشته باشيد که عسل کُنار و گون  جز بهترين ها هستند.

 

 

مديتيشن ذهن آگاهي

 

در حالي که دلايل زيادي براي بي خوابي وجود دارد، يکي از رايج ترين آنها استرس است. اگر نمي توانيد منبع استرس را در زندگي خود حذف کنيد، پس بايد ياد بگيريد که به شيوه اي سالم با آن کنار بياييد. استرس مداوم مي تواند به بيماري هاي قلبي عروقي همراه با بي خوابي منجر شود، به همين دليل است که يادگيري به حداقل رساندن اثرات آن ضروري است.

 

يکي از بهترين راه‌ها براي مبارزه با بي‌خوابي ناشي از استرس، تمرين مراقبه ذهن‌آگاهي است. به طور خلاصه، اين نوعي مديتيشن است که در آن بر تنفس و بدن خود تمرکز مي کنيد. اين به ذهن شما اجازه مي دهد تا کند شود و آرام شود و راهي عالي براي از بين بردن استرس است.

 

ماساژ درماني

 

مطالعه اي که در سال 2015 انجام شد نشان داد که ماساژ درماني مي تواند به بيماران مبتلا به بي خوابي کمک کند تا بهتر بخوابند. کيفيت کلي خواب را بهبود مي بخشد، استرس را کاهش مي دهد و حتي علائم درد و التهاب خفيف را تسکين مي دهد.

 

اگر به دليل کوويد-19 نمي‌توانيد مرتب ماساژ بگيريد يا نمي‌خواهيد ماساژ دهيد، هميشه مي‌توانيد يک پتوي وزني براي خود تهيه کنيد. يک پتوي وزن دار دقيقاً همان چيزي است که به نظر مي رسد - اين پتويي است که وزنه هايي در داخل آن وجود دارد. وقتي زير آن دراز مي کشيد، فشار ملايمي به بدن شما وارد مي کند و به شما کمک مي کند که به خواب برويد. همچنين براي تسکين اضطراب و استرس مفيد است.

 

ورزش کردن

 

ورزش بسيار مهم است زيرا اندورفين را در مغز آزاد مي کند و شما را شاد نگه مي دارد. همچنين داراي فوايد بي شماري براي سلامتي است که يکي از آنها تسکين علائم بي خوابي است. در حالت ايده آل، شما بايد حداقل 15 تا 20 دقيقه در روز ورزش کنيد. برنامه ورزشي شما بايد شامل تمرينات هوازي باشد.

 

به خاطر داشته باشيد که نبايد شب ها، درست قبل از خواب ورزش کنيد. اين به اين دليل است که ورزش سطح انرژي شما را نيز افزايش مي دهد. ورزش کردن قبل از خواب مي تواند اختلال بي خوابي شما را چند برابر کند!

 

اکنون که کمي در مورد استفاده از عسل براي بي خوابي مي دانيد، بررسي اين مقاله در مورد عسل عملکرد شما را در حين ورزش افزايش مي دهد؟

 

يوگا

 

يوگا مي تواند به شما کمک کند کيفيت خواب خود را بهبود بخشد و همچنين يک شکل عالي از ورزش است. هنگام در نظر گرفتن استفاده از يوگا براي بي خوابي، توجه داشته باشيد که بايد بر روي کار تنفسي يا يوگا مديتيشن حرکتي تمرکز کنيد، نه سبک هايي که نياز به وضعيت بدني دشوار دارند. يين يوگا و همچنين يوگاي ترميمي دو نمونه خوب از سبک هايي هستند که بايد امتحان کنيد.

 

 

مکمل هاي منيزيم

 

منيزيم يکي از بسياري از مواد معدني مهمي است که بدن شما براي عملکرد خوب به آن نياز دارد. اين ماده معدني مي تواند به کاهش استرس و آرامش عضلات شما کمک کند. به همين دليل است که مکمل هاي منيزيم اغلب به افرادي که بي خوابي دارند توصيه مي شود.

 

اگر کسي هستيد که دوست داريد در پايان روز با يک حمام طولاني و سست استراحت کنيد، هميشه مي توانيد تکه هاي منيزيم را به وان اضافه کنيد. بدن شما اين ماده معدني را از طريق پوست جذب مي کند. حمام وان به طور کلي کاملا آرامش بخش است و مي تواند گزينه خوبي براي افراد بي خوابي باشد.

 

همانطور که مي بينيد، درمان هاي خانگي زيادي مانند مکمل هاي منيزيم، اسانس اسطوخودوس و عسل براي بي خوابي وجود دارد. امتحان کردن مواردي که مناسب شما هستند مي تواند به شما کمک کند نتايج را با سرعت تدريجي ببينيد. با اين حال، اگر دارويي سريع و موثر مي‌خواهيد، هيچ چيز بهتر از مصرف عسل براي بي‌خوابي نيست!

پس براي خريد عسل کنار تعلل نکنيد و به فروشگاه معرفي شده برويد و بهترين نوع موجود در ايران را از اينجا تهيه کنيد.

https://medium.com/@xaseg63776/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%AF%D8%B4%D9%86%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-2d100db0777c

https://www.click4r.com/posts/g/4097524 /

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/04/12/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%b9%d8%b3%d9%84-%da%af%d8%b4%d9%86%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%b1%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%d9%81%db%8c%d8%af-%d8%a7 /

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/283911/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%86%D9%87%D9%84-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C?new=1

https://squareblogs.net/hh5nq226r5

https://postheaven.net/06uph0l74k

https://writeablog.net/5owxi8toqq

https://zenwriting.net/z8bmsemmjj

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:26286464

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:38

پيشنهادهاي سازماني از اخبار مايکروسافت 365

 

 

با فشار اخير به سمت کار از راه دور، مرز بين زندگي خانگي و کاري يک کارمند همچنان محو مي‌شود و اخبار هفته گذشته مايکروسافت 365 را براي شرکت مهم مي‌کند.

 

مايکروسافت مجموعه اي از ويژگي هاي جديد را در سرويس اشتراک آفيس 365 خود معرفي کرد تا مجموعه نرم افزارها را در زندگي شخصي مفيدتر کند. همچنين قصد دارد در 21 آوريل نام اين سرويس را به مايکروسافت 365 تغيير دهد.

 

يوسف مهدي، معاون شرکت مايکروسافت در بخش زندگي مدرن، جستجو و دستگاه‌ها، در وبلاگي نوشت: «از آنجايي که بسياري از ما از راه دور کار مي‌کنيم و ياد مي‌گيريم ، کاملاً از روش‌هاي مختلفي که زندگي مي‌تواند کار را مختل کند و کار مي‌تواند زندگي را مختل کند، آگاه هستيم. پست .

 

در ميان اعلان‌هاي خبري مايکروسافت 365 که ممکن است بر کارگران تأثير بگذارد، يک برنامه ويرايشگر مبتني بر هوش مصنوعي ، ابزارهاي جديد ارائه و يک تقويم يکپارچه در Outlook است.

 

اريک کلاين، يک تحليلگر مستقل فناوري، گفت که اين تغييرات زماني رخ مي دهد که کوويد-19 ارزيابي مجدد گردش کار را وادار کرده است.

 

او با اشاره به اينکه ويژگي هايي مانند تقويم در شرايط عادي جديد مفيد خواهد بود، گفت: "قطعاً اختلالي در نحوه همکاري و همکاري افراد در شرکت هاي بزرگ ايجاد خواهد شد." "من فکر مي کنم اين شروعي در مسير درست است و بسيار منطقي است."

ويژگي هاي جديد

 

ويرايشگر توسعه يافته مايکروسافت اين شرکت که براي Word و Outlook و به عنوان افزونه مرورگر براي Google Chrome و Microsoft Edge در دسترس است. ويرايشگر نه تنها اشتباهات املايي و گرامري را شناسايي مي کند، بلکه مي تواند راه هايي را براي بازنويسي يک جمله و اطمينان از اصلي بودن محتوا، نه سرقت ادبي، از طريق «بررسي کننده تشابه» پيشنهاد کند.

ويژگي جديد Presenter Coach به کارمندان اين امکان را مي‌دهد تا ارائه‌هاي پاورپوينت خود را تمرين کنند و بازخورد خود را در مورد راه‌هايي براي پوياتر کردن آنها مشاهده کنند. مربي، از جمله موارد ديگر، به مشترکين مي‌گويد که آيا يکنواخت صحبت مي‌کنند، از کلمات پرکننده بيش از حد استفاده مي‌کنند يا اگر ارائه‌شان به طرز ناخوشايندي بيان شده است.

 

مهدي در پست وبلاگ خود نوشت: «زماني که در حال تمرين هستيد، مربي ارائه دهنده از هوش مصنوعي براي تشخيص اينکه شما خيلي سريع صحبت مي کنيد، خيلي سريع مي گوييد يا فقط از روي اسلايد خود مي خوانيد، استفاده مي کند.

 

مهدي نوشت: تقويم Outlook نيز براي کمک به کارکنان براي مديريت بهتر تعهدات کاري و شخصي خود تغيير کرده است.

 

او نوشت: "با اين ويژگي هاي جديد، مي توانيد تقويم شخصي خود را به تقويم کاري خود پيوند دهيد تا در دسترس بودن واقعي خود را در حساب کاري خود نشان دهيد، در حالي که همچنان حريم خصوصي را در مورد جزئيات قرارهاي شخصي و جلسات کاري حفظ کنيد."

يک تکامل، و نگاهي اجمالي به آينده

 

Art Schoeller، معاون و تحليلگر اصلي Forrester Research، گفت که بسياري از ويژگي هاي جديد در دنياي تجارت قابل اجرا هستند، اگرچه اخبار مايکروسافت 365 بر اهميت مصرف کننده تأکيد مي کند. او گفت که بسياري از تغييرات - از جمله ويرايشگر و ابزارهاي ارائه - اساساً بهبودهاي تدريجي در مورد آنچه قبلاً در مجموعه وجود دارد، هستند.

آرت شولر، معاون رئيس و تحليلگر اصلي، تحقيقات فارستردانش پژوه هنر

 

او با اشاره به افزودن ويژگي‌هاي شخصي به مجموعه نرم‌افزاري متمرکز بر کسب‌وکار، گفت: «[آنها] بخشي از تکامل مداوم و البته سردرگمي آفيس هستند.

 

شولر خاطرنشان کرد که برخي از ويژگي ها مانند برنامه جديد Microsoft Family Safety که اعضاي خانواده را از طريق دستگاه هاي تلفن همراه آنها رديابي مي کند، فقط بايد براي استفاده شخصي باشد.

 

او گفت: «اين يک پرچم قرمز است، به نظر من، اگر اين براي مشاغل در دسترس باشد، زيرا [اين] يک نگراني حفظ حريم خصوصي است .

 

کلاين گفت رويکرد مايکروسافت منعکس کننده ماهيت در هم تنيده زندگي شخصي و تجاري است.

 

او گفت: «خطوط در اين مورد تا حدي مبهم است. اکنون، با توجه به اينکه همه با مدل کار در خانه تطبيق داده اند، فکر مي کنم ترتيبات رسمي تري براي کار در خانه با کارفرمايان وجود خواهد داشت.

 

https://unsplash.com/@jeannelane3

https://www.eveote.com/shard/s634/sh/231e3aca-a272-cc2a-f294-1c2344d183f2/1117385e1a4c14f3069a14e018e03b49

https://coub.com/jeannelane3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/6490f770-5005-47b9-bd6b-632200aaa88d/Jeanne-L

https://seekingalpha.com/user/56216710/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/JeanneLane3

https://justpaste.it/3xdfr

https://www.atlasobscura.com/users/jeannelane3

https://trello.com/jeannelane3

 

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:12

بررسي قابليت هاي دوربين مداربسته ديد در شب

ديد در شب براي مصرف کنندگان دوربين مداربسته يک آپشن مهم و کاربردي مي باشد . در حال حاضر اغلب دوربين هاي مداربسته داراي قابليت ديد در شب مي باشند . دوربـين هاي ديد در شـب مي تواند در تاريکي مـطلق نيز تـصاوير واضحي را نمايش دهند ، اما چـگونه ؟
در اين مقاله به نحوه ي عملکرد و انواع دوربـين هاي مـداربسته ديد در شب خواهيم پرداخت .

 

ديد در شب با مادون قرمز نامرئي

اکثر دوربـين هاي مداربسته ي موجود در بازار از اين تکنولوژي استفاده مي کنند . کارکرد اين نوع دوربين هاي مداربسته توسط LED هاي مادون قرمز مي باشد و از طريق تابش نور مادون قرمز به اجسام تصاوير قابل نمايش مي شوند .

بي شک تـصاوير اين دوربين ها را که اغلب به صـورت سياه و سفيد و سبز هستند را در فـيلم ها ديده ايد . دوربين هـاي ديد در شب رنگي نيز اخيـرا روانه ي بازار گرديد که به Starlight
و Super Starlight موسوم هستند و تصويرشان در شب نيز رنگي مي باشد .

نحوه ي کارکرد دوربين هاي ديد در شب

اگر به دوربين هاي مداربسته با دقت نگاه کرده باشيد متوجه تعدادي لامپ LED مادون قرمز در آن دوربين شده ايد . زماني که سنسور ديد در شب موجود بر روي دوربـين ها کمبود نور در محيط را احـساس کند ، دوربين به حالت ديـد در شب تغيير حالت مي دهد و چـراغ هاي
مادون قرمز آن روشن مي شود . اين چراغ ها براي دوربين نور سفيد و براي چشم انسان نور قرمز توليد مي کنند . پس از روشن شدن LED ها تصاوير در شب و تاريکي قابل مشاهده خواهند بود .

ديد در شب رنگي

تکنولوژي ديد در شب رنگي Starlight مي تواند تصاوير رنگي را در نور کم ارائه کند . اين دوربين ها اغلب داراي سنسور هايي با اندازه ي بزرگتر مي باشند تا ديافراگم گسترده تري داشته باشند و همچنين سرعت شاتر را کاهش داده تا فرصت بيشتري براي جمع آوري نور کافي داشته باشد ، اين دوربين ها توانايي فيلمبرداري به صورت رنگي در شب ، حتي زماني که چشم انسان نمي تواند به خوبي ببيند را دارا مي باشند.

انواع لامپ هاي مادون قرمز

لامپ هاي مادون قرمز داراي اندازه هاي متفاوتي مي باشند که با توجه به نوع دوربين در دوربين ها استفاده مي شوند . اندازه و تعداد LED ها در دوربـين هاي مداربسته در ميدان ديد دوربين ها در تاريکي بسيار موثر است . LED هاي کوچک در تعداد و بالاتر و LED هاي بزرگ که به Array LED موسوم هستند با تعداد کم در دوربين ها مرسوم هستند .
دوربين هاي Speed Dome بزرگ با تعداد Array – LED 10 مي تواند ميدان ديد حدود ??? تا ??? متر را در شب بدهد.

ديد در شب هوشمند

يکي از مشکلات و چالش هايي که وقتي شـخصي به دوربـين در حالت ديد در شب نزديک مي شد به علت نور زياد بر روي شخص ، چهره ي شخص غير قابل تشخيص بود . در تکنولوژي ديد در شب هوشمند زماني که شخص يا شيء به دوربين نزديک مي شود به صـورت خودکـار نور LED ها کاهـش پيدا کرده و تـصوير شـخص قـابل تشخيص خواهد بود .

 

نتيجه گيري

براي انتخاب بهترين دوربين مداربسته ديد درشب با توجه به نيازتان از تصوير دريافتي، اقدام کنيد . اگر مي خواهيد ميدان ديد بيشتري داشته باشيد بايد تعداد LED هاي بيشتري در دوربين انتخابيتان وجود داشته باشد . اگر مي خواهيد تصاوير رنگي در شب را تجربه کنيد از دوربين هاي ديد در شب رنگي يا Starlight استفاده کنيد . تعداد و نوع LED در قيمت تاثيرگذارند پس اگر نياز به ديد وسيع در شب نداريد مي توانيد دوربين هايي با LED کمتر استفاده نماييد .

  1. هايک ويژن
  2. دوربين مداربسته هايک ويژن
  3. دوربين مدار بسته هايک ويژن
  4. انواع دوربين مداربسته
درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 590 تاريخ : شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:17

نمايندگي گيربکس فلندر در ايران

 

به طور کلي داشتن گيربکس کامل و حرفه اي براي استفاده در محيط هاي صنعتي ضروري است و براي اين امر بايد برنامه ريزي خاصي داشته باشيد. گيربکس فلاندر ساخت آلمان است و سال هاست که اين شرکت در حال برنامه ريزي براي ساخت آن است.

 

آلمان در حال حاضر بهترين گيربکس ها را توليد و در دسترس عموم قرار مي دهد. نمايندگي گيربکس فلاندر به دليل درخواست هاي زياد براي خريد اين ابزار اين محصولات را در ايران عرضه مي کند. اين نمايندگي بهترين قطعات مربوط به برند فلاندرز را با قيمت و شرايط مناسب ارائه مي دهد.

 

گيربکس کوپلينگ

کاربرد گيربکس فلاندر چيست؟

 

گيربکس هاي فلاندرز زيرمجموعه زيمنس آلمان هستند و به همين دليل بالاترين استانداردهاي ممکن را در ساخت خود دارند. اگر نگاه دقيق تري به گيربکس هاي Flanders بيندازيم متوجه مي شويم که اين محصول از بسياري جهات در بالاترين کيفيت ممکن قرار دارد.

 

نمايندگي گيربکس فلندر در ايران

 

اين شرکت اکثر گيربکس هاي صنعتي را توليد و در اختيار مشتريان خود در سراسر جهان قرار مي دهد. در حال حاضر تعداد زيادي گيربکس فلاندر در ايران موجود است و به متقاضيان فروخته مي شود. با بررسي دقيق اين موضوع مي توان به محبوبيت بالاي اين محصول در بين مديران صنعتي پي برد.

نمايندگي گيربکس فلاندر در ايران

 

گيربکس يا گيربکس به طور کلي وظيفه انتقال نيرو را بر عهده دارد. بر اين اساس اين محصول در ساختار بسياري از اجزاي تجهيزات صنعتي نقش اساسي دارد. انرژي توليد شده توسط منبع مکانيزه بوده و در نهايت در اختيار مصرف کننده سيستم قرار خواهد گرفت.

 

همانطور که مي بينيد گيربکس فلاندرز نقش بسيار مهمي در اين فرآيند دارد و براي اين کار بايد از بهترين محصول ممکن استفاده کرد. اکنون که با کاربردهاي اصلي اين ابزار آشنا شديد، حتما در نمايندگي گيربکس صنعتي فلاندر انتخاب خود را انجام دهيد.

فروش قطعات گيربکس فلاندر در نمايندگي

 

گيربکس از چندين قسمت تشکيل شده است که هر کدام از آن ها اهميت ويژه اي دارند. مهمترين قسمت گيربکس دنده هايي هستند که ميزان گشتاور خروجي از گيربکس را کنترل مي کنند. تعداد دنده هاي گيربکس بسته به گيربکس متفاوت است.

 

 

گيربکس SEW

 

قسمت مهم بعدي محور ميله اي است که کار چرخ دنده ها به آن منتقل مي شود. در واقع نيروي مکانيکي توسط ميله محور از گيربکس خارج خواهد شد. در يک نگاه متوجه مي شويد که هر چه کيفيت اين قطعات بالاتر باشد، انجام کارهاي مختلف براي شما راحت تر خواهد بود.

 

پوسته گيربکس نيز نقش بسيار مهمي در اين محصول دارد و بايد نقش مهم و اساسي آن را در نظر بگيريد. به طور کلي گيربکس فلاندر داراي پوسته مقاومي است که از تمامي اجزاي داخلي آن محافظت مي کند.

فروشنده دنده فلاندر

 

مواد پوسته معمولاً چدن است که در برخي موارد ممکن است تغيير کند. امروزه با مطالعه اين موارد متوجه شده اند که فولاد و آلومينيوم نيز براي ساخت پوسته مناسب هستند و از آن به بهترين شکل ممکن استفاده مي کنند. يک کاسه نمدي نيز در ساختار گيربکس ديده مي شود که از ورود گرد و غبار و آلودگي به داخل گيربکس جلوگيري مي کند.

 

اين قطعه همچنين از نشت روغن از گيربکس جلوگيري مي کند و از اين نظر بسيار حائز اهميت است. جدا از موارد ذکر شده، معمولاً يک درپوش مخزن روغن روي گيربکس فلاندر وجود دارد که با آن مي توانيد مقدار و کيفيت روغن موجود را بررسي کرده و سپس تصميم لازم را بگيريد.

 

همانطور که مي بينيد گيربکس فلاندرز از قطعات مختلفي تشکيل شده است. خوشبختانه تمامي قطعات گيربکس فلاندر توسط نمايندگي مجاز آن در ايران به فروش مي رسد و امکان خريد آن با ارزان ترين قيمت ممکن مي باشد. تمامي قطعات داراي استانداردهاي کيفي آلمان مي باشند و تا سال ها ديگر نيازي به خريد مجدد آنها نخواهيد داشت.

گيربکس صنعتي و گيربکس پيچ

 

گيربکس هاي صنعتي و گيربکس هاي حلزوني داراي راندمان و قابليت اطمينان بالايي براي انواع کاربردهاي صنعتي هستند. اين گيربکس ها با آپشن هاي مختلفي مانند بک استاپ عرضه مي شوند. حالت نصب را مي توان به صورت افقي يا عمودي با خروجي هاله به عنوان محور و همچنين با گيربکس کمکي انتخاب کرد. گيربکس هاي کرانويل-فلاندر در کاربردهاي مختلف انعطاف بالايي دارند.

 

Flanders براي به دست آوردن دانش گسترده از تمام جنبه هاي فناوري انتقال و همچنين بهترين کيفيت همه محصولات و خدمات استفاده مي شود. شرکت فلاندرز يکي از با کيفيت ترين گيربکس هاي صنعتي با کارکنان و مديران ماهر و مصمم مي باشد. محصولات فيلم بر اساس نيازهاي فردي مشتريان توليد مي شوند و از بهترين مواد اوليه براي دستيابي به محصولات متنوع با کيفيت استفاده مي شود.

 

اگرچه فلاندرز زيرمجموعه زيمنس است، اما ثبات جهاني دارد. گيربکس صنعتي Flanders يک شريک قابل اعتماد براي مشتريان خود است. از بهترين ويژگي هاي اين شرکت مسئوليت پذيري، تجربه بالا، نوآوري محصول و انعطاف پذيري زياد در کار است. محصولات فلاندري شامل گيربکس حلزوني، گيربکس حلزوني، آويز و انواع خاص گيربکس مي باشد.

شرکت آشنا نماينده فروش گيربکس صنعتي فلاندر

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 547 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:34

لینک دوستان

خبرنامه